Кражба на идентитет, измама, лажно купување преку Интернет… Измамата преку Интернет е се почеста со сериозни последици за жртвите, покажува најновото истражување на Шуфе. Некои потрошувачи изгубија повеќе од 10.000 евра затоа што паднаа на лажни онлајн продавници. Иако процентот на жртви со толку високи загуби е релативно низок (1,6%), значителен број од испитаниците (34,4%) претрпеле штети меѓу 100 и 1.000 евра. Според Шуфа, лажните продавници ...

Кражба на идентитет, измама, лажно купување преку Интернет… Измамата преку Интернет е се почеста со сериозни последици за жртвите, покажува најновото истражување на Шуфе. Некои потрошувачи изгубија повеќе од 10.000 евра затоа што паднаа на лажни онлајн продавници. Иако процентот на жртви со толку високи загуби е релативно низок (1,6%), значителен број од испитаниците (34,4%) претрпеле штети меѓу 100 и 1.000 евра. Според Шуфа, лажните продавници ...

Кражба на идентитет, измама, лажно купување преку Интернет… Измамата преку Интернет е се почеста со сериозни последици за жртвите, покажува најновото истражување на Шуфе. Некои потрошувачи изгубија повеќе од 10.000 евра затоа што паднаа на лажни онлајн продавници. Иако процентот на жртви со толку високи загуби е релативно низок (1,6%), значителен број од испитаниците (34,4%) претрпеле штети меѓу 100 и 1.000 евра. Според Шуфа, лажните продавници ...