Кога TikTok стана глобален хит во 2020 година – со комични клипови што ја обезбедија потребната забава за многу корисници на почетокот на пандемијата Ковид-19 – тоа предизвика трка во вооружување за кратки видеа. Одеднаш, Facebook, Instagram, Youtube и другите социјални платформи побрзаа да објават слични производи, охрабрувајќи ги корисниците да создаваат видеа долги до една минута кои ќе бидат прикажани вертикално, во скролувачки доводи со ...

Кога TikTok стана глобален хит во 2020 година – со кратки танцови или комични клипови што ја обезбедија потребната забава за многу корисници на почетокот на пандемијата Ковид-19 – започна трка во вооружување за кратки видеа. Одеднаш, Фејсбук, Инстаграм, Јутјуб и другите социјални платформи побрзаа да објават слични производи, охрабрувајќи ги корисниците да прават видеа долги до една минута што ќе бидат прикажани вертикално, во фидот на лизгање ...