Државната туристичка компанија на Северна Кореја, Korea International Travel Company, лансираше промотивно видео за привлекување туристи, особено оние од Русија. Korea International Travel Company објави промотивно видео спот со кој сака да го освои рускиот пазар. Тоа е последниот обид за Северна Кореја да привлече повеќе туристи, а главни „актери“ во филмот се млади Руси. Рекламниот филм прикажува плажи и млади луѓе кои уживаат на морскиот ...
Државната туристичка компанија на Северна Кореја, „Korea International Travel Company“, лансираше промотивно видео за привлекување туристи, особено од Русија. Тие објавија промотивно видео спот со кој сакаат да го освојат рускиот пазар. Тоа е последниот обид за Северна Кореја да привлече повеќе туристи, а главни „актери“ во филмот се млади Руси. Рекламното видео прикажува плажи и млади луѓе кои уживаат на морскиот брег. Иако се работи за ...
Државната туристичка компанија на Северна Кореја, Korea International Travel Company, лансираше промотивно видео за привлекување туристи, особено оние од Русија. Korea International Travel Company објави промотивно видео спот со кој сака да го освои рускиот пазар. Тоа е последниот обид за Северна Кореја да привлече повеќе туристи, а главни „актери“ во филмот се млади Руси. Рекламниот филм прикажува плажи и млади луѓе кои уживаат на морскиот ...