Иако со 1,4 милијарди жители Индија е втората најнаселена земја на светот, една милијарда од нив немаат речиси никаква куповна моќ, покажува најновиот извештај на Blume Ventures. Според нивното истражување, потрошувачката класа во Индија, односно делот од популацијата која ја одредува атрактивноста на земјата за инвестиции и старапи изнесува помеѓу 130 и 140 милиони. Дополнителни 300 милиони Индијци се појавуваат како потенцијални потрошувачи, ...
Во новиот извештај се наведува дека во Индија, која има 1,4 милијарди жители, дури една милијарда луѓе немаат пари за никаква стока или услуга. Имено, во извештајот на компанијата за ризичен капитал Блум Венчрс беше истакнато дека класата на потрошувачи во оваа земја, која е пазар на сè повеќе стартап компании, е голема колку Мексико – меѓу 130 и 140 милиони луѓе. Препорачано Класата на потрошувачи во подем има 300 милиони луѓе, благодарение на ...