Повеќето возрасни лица во САД велат дека користат вештачка интелигенција за пребарување информации, но помалку ја користат за работа или пишување електронски пораки. Помладите повеќе се потпираат на вештачката интелигенција, при што многумина ја користат да добијат предлог идеи или пак да го скратат времетрањето на извршување на нивните работни задачи. Според анкетата на новинската агенција „Асошиејтед Прес“ и Центарот за истражување за ...
Најновото печатено издание на списанието „Вог“ содржи реклама за модната куќа „Гес“ во која се појавува модел кој изгледа беспрекорно – висока, слаба, русокоса, совршено стилизирана. Но, она што многумина не го забележаа веднаш беше малиот натпис во аголот на фотографијата: „Моделот не е вистинска личност, туку е создаден со употреба на вештачка интелигенција“. Препорачано Рекламата предизвика вистинска лавина од критики на социјалните мрежи, ...