Со појавувањето на Генерацијата Z (родена помеѓу 1997 и 2012 година), погледот кон кариерата и напредувањето во бизнисот се промени. Тие не сакаат да се искачуваат по корпоративната скала Според најновото истражување на Deloitte, само шест проценти од Генерацијата Z и Миленијалците (родени помеѓу 1981 и 1996 година) рекле дека нивната примарна кариерна цел е да достигнат позиција на висок менаџмент. Тие сè уште се амбициозни и водени од ...

Генерацијата З (младите родени од 1996 – 2012 година) сака поголема флексибилност во однос на работното време и обврските, а и поинаку го разбира светот. Таа ќе ја креира иднината и поради тоа државите треба да се приспособат на нејзините потреби. Препорачано Оваа категорија млади луѓе има тенденција на брзо менување на работните места што, според експерите, не е ништо ново во западните земји и порано се случувало во просек на секои пет години, ...