Управата за јавни приходи (УЈП) извести дека вториот масовен бојкот поминал со 22, 12 отсто пад на прометот во осумте големи синџири на маркети во земјава. Во однос на минатиот петок, кога граѓаните првпат се организираа на бојкот поради високите цени, на 07.02.2025 година е остварен 36,95 отсто поголем промет. Од УЈП нагласуваат дека при споредбата треба да се имаат предвид различни фактори кои влијаат на потрошувачката. „При споредба на ...

Управата за јавни приходи (УЈП) извести дека вториот масовен бојкот поминал со 22, 12 отсто пад на прометот во осумте големи синџири на маркети во земјава. Во однос на минатиот петок, кога граѓаните првпат се организираа на бојкот поради високите цени, на 07.02.2025 година е остварен 36,95 отсто поголем промет. Од УЈП нагласуваат дека при споредбата треба да се имаат предвид различни фактори кои влијаат на потрошувачката. „При споредба на ...