Корисник на францускиот телекомуникациски оператор (SFR) бил информиран преку четбот дека ќе мора да чека 46,56 милиони минути, што е еквивалентно на 88,5 години, за да добие одговори од корисничката поддршка откако мрежата доживеала голем прекин. Иако SFR ги продолжи своите услуги истиот ден, тој одговор предизвика хумористичен одговор од корисникот, објави „Ле Фигаро“. Корисничката, идентификувана како Елиза, се обидела да контактира со SFR ...
Наместо неколку минути, францускиот четбот за поддршка на корисници понуди време на чекање од 88,5 години. Корисник на францускиот телекомуникациски оператор (SFR) бил информиран преку четбот дека ќе мора да чека 46,56 милиони минути, што е еквивалентно на 88,5 години, за да добие одговори од корисничката поддршка откако мрежата била погодена од голем прекин. Иако SFR ги продолжи своите услуги истиот ден, одговорот предизвика хумористичен ...