Гумите исполнети со воздух денска се доста комплицирани. Нивните странични ѕидови и шарите можат да бидат составени од повеќе од 100 различни компоненти или материјали. Во споредба со нив, гумите без воздух треба да бидат помалку бучни, до 10 dB. Поради ова, како и поради тоа што ваквите гуми не можат да се дупнат, тие се развиваат на повеќе места низ светот. Шведските научници од VTI најавуваат дека до крајот на годината ќе го завршат развојот ...

Во споредба со обичните гуми, имаат помал отпор на тркалање и ризик од аквапланинг, треба да бидат потивки, до 10 dB. Поради ова, како и фактот што таквите гуми не можат да се дупнат, нивниот развој се одвива на повеќе места низ светот. Шведските научници од VTI најавуваат дека до крајот на годината ќе завршат со развојот на нови гуми за камиони кои не се полнат со воздух. Проектот, кој трае 3,5 години, треба да заврши годинава и е финансиран од ...