Германската организација за заштита на потрошувачите „Фудвоч“ го прогласи чоколадото „Милка Алпенмилх“ за „најбесрамна рекламна лага на годината“. Ова се случи откако „Монделез“, сопственикот на „Милка“, значително ја зголеми цената на ова чоколадо и ја намали неговата тежина. Имено, станува збор за озлогласената награда „Златен ветер“ доделена од гореспоменатата организација, а Милка Алпенмилх ја доби со одлука на 58.000 од оние што учествуваа ...

Германската организација за заштита на потрошувачите „Фудвоч“ го прогласи чоколадото „Милка Алпенмилх“ за „најбесрамна рекламна лага на годината“. Ова се случи откако „Монделез“, сопственикот на „Милка“, значително ја зголеми цената на ова чоколадо и ја намали неговата тежина.Имено, станува збор за озлогласената награда „Златен ветер“ доделена од гореспоменатата организација, а Милка Алпенмилх ја доби со одлука на 58.000 од оние што учествуваа ...