Во пресрет на отворањето на 31.продавница на „Јутро“ во рамките на трговската франшиза на „Метро“, компанијата го покренала новата веб страница е посветена на оваа програма, со идеја тоа да биде своевиден „хаб“ во чии рамки заинтересираните трговци ќе можат да ги најдат сите потребни информации. На новата веб страница се наоѓаат сите детални информации за франшизата, погодностите кои ги нуди „Метро“ на своите партнери, но и многу корисни совети, ...

Во пресрет на отворањето на 31.продавница на „Јутро“ во рамките на трговската франшиза на „Метро“, компанијата го покренала новата веб страница е посветена на оваа програма, со идеја тоа да биде своевиден „хаб“ во чии рамки заинтересираните трговци ќе можат да ги најдат сите потребни информации. На новата веб страница се наоѓаат сите детални информации за франшизата, погодностите кои ги нуди „Метро“ на своите партнери, но и многу корисни совети, ...