Во несреќата, жичницата „Елевадор да Глорија“ на 3 септември удри во зграда откако излета од шините, а во прелиминарниот извештај португалското Биро за истрага на воздушни и железнички несреќи (GPIAAF) наведува дека кабелот што ги поврзувал двете кабини не ги исполнувал стандардите поставени од градскиот транспортен оператор, Железничката компанија на Лисабон (CCFL), пренесува Гардијан. - Кабелот не бил во согласност со важечките спецификации на ...
Причината за падот на фуникуларот во Лисабон на почетокот на септември, кога загинаа 16 луѓе, бил неисправен кабел, покажаа резултатите од официјалната истрага. Во несреќата, жичницата „Елевадор да Глорија“ на 3 септември удри во зграда откако излета од шините, а во прелиминарниот извештај португалското Биро за истрага на воздушни и железнички несреќи (GPIAAF) наведува дека кабелот што ги поврзувал двете кабини не ги исполнувал стандардите ...
Причината за падот на фуникуларот во Лисабон на почетокот на септември, кога загинаа 16 луѓе, бил неисправен кабел, покажаа резултатите од официјалната истрага. Во несреќата, жичницата „Елевадор да Глорија“ на 3 септември удри во зграда откако излета од шините, а во прелиминарниот извештај португалското Биро за истрага на воздушни и железнички несреќи (GPIAAF) наведува дека кабелот што ги поврзувал двете кабини не ги исполнувал стандардите ...
По кинењето на кабелот, безбедносните системи го прекинале напојувањето, со што била оневозможена пневматската сопирачка. Извештајот покажал дека рачната сопирачка била недоволна за да спречи трамвајот да се спушти по стрмниот рид Причината за падот на трамвајот „Глорија“ во Лисабон на почетокот на септември, кога загинаа 16 луѓе, бил дефект на челичен кабел, покажале резултатите од истрагата. Подземниот челичен кабел, иако стар помалку од една ...

