Потребно е да се зајакне транспарентноста и надзорот на платеното политичко рекламирање во онлајн медиумите за време на предизборната кампања. Ова е основната премиса од која што започна имплементацијата на проектот „Пари, медиуми и избори во Северна Македонија, кој го имплементира Меѓународната фондација за изборни системи (ИФЕС) заедно со Фондацијата Метаморфозис. Како кулминација на овој проект, денеска започна дводневна конференција на ...

Агенцијата за аудио и аудиовизуелни медиумски услуги изразува спремност да врши мониторинг на платеното политичко рекламирање и на интернет порталите, како за телевизиите и радијата, ако регистарот на професионални онлајн медиуми што треба да биде воспоставен со најавените измени на Законот за медиуми, влезе и во Изборниот законик Под услов само порталите кои се дел од регистарот што ќе го води АВМУ да може да користат средства од платено ...