Со едноставни парчиња долна облека од свила, колекцијата ја слави женственоста и ги охрабрува жените да прифатат тоа што се, исто како Лопез која ја претстави колекцијата со моќ и став. View this post on Instagram A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) „Џеј Ло е бренд повеќе од пејачка или актерка“, „Кралица на универзумот“, „Убава“, „Кралица на Интимисими“, „Таа е неверојатно елегантна и сензуална“, „Да имав такво тело, би го покажувала цело ...

Со едноставни парчиња долна облека од свила, колекцијата ја слави женственоста и ги охрабрува жените да прифатат тоа што се, исто како Лопез која ја претстави колекцијата со моќ и став. View this post on Instagram A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) „Џеј Ло е бренд повеќе од пејачка или актерка“, „Кралица на универзумот“, „Убава“, „Кралица на Интимисими“, „Таа е неверојатно елегантна и сензуална“, „Да имав такво тело, би го покажувала цело ...

Со едноставни парчиња долна облека од свила, колекцијата ја слави женственоста и ги охрабрува жените да прифатат тоа што се, исто како Лопез која ја претстави колекцијата со моќ и став. View this post on Instagram A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) „Џеј Ло е бренд повеќе од пејачка или актерка“, „Кралица на универзумот“, „Убава“, „Кралица на Интимисими“, „Таа е неверојатно елегантна и сензуална“, „Да имав такво тело, би го покажувала цело ...

Со едноставни парчиња долна облека од свила, колекцијата ја слави женственоста и ги охрабрува жените да прифатат тоа што се, исто како Лопез која ја претстави колекцијата со моќ и став. View this post on Instagram A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) „Џеј Ло е бренд повеќе од пејачка или актерка“, „Кралица на универзумот“, „Убава“, „Кралица на Интимисими“, „Таа е неверојатно елегантна и сензуална“, „Да имав такво тело, би го покажувала цело ...