Во Република Македонија, освен Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот, веќе имаме и Министерство за култура и туризам, но освен објавите на социјалните мрежи и известувањата на официјалните интернет страници, немаме јасна видливост на стратешките приоритети за развој на туризмот, веб сајтовите на официјалните институции се со застарени дизајни, недостига национална кампања за клучни зборови преку коишто ќе се води дигиталната промоција ...

Во Република Македонија, освен Агенцијата за промоција и поддршка на туризмот, веќе имаме и Министерство за култура и туризам, но освен објавите на социјалните мрежи и известувањата на официјалните интернет-страници, немаме јасна видливост на стратешките приоритети за развој на туризмот, веб-сајтовите на официјалните институции се со застарени дизајни, недостига национална кампања за клучни зборови преку кои ќе се води дигиталната промоција на ...