„Шварц група“ ги најави плановите за инвестирање на 200 милиони евра во своето онлајн работење. Како што пренесува „Ритејл детал“, инвестицијата ќе ја поттикне дигиталната експанзија на „Кауфланд“, овозможувајќи му на трговскиот синџир да започне со е – трговија на два нови пазари: Австрија и Полска. За полските потрошувачи покрај онлајн купување ќе биде достапно и купување во продавниците, додека за потрошувачите во Австрија ќе биде достапно ...

„Шварц групација“ ги најави плановите за инвестирање на 200 милиони евра во своето онлајн работење. Како што пренесува „Ритејл детал“, инвестицијата ќе ја поттикне дигиталната експанзија на „Кауфланд“, овозможувајќи му на трговскиот синџир да започне со е – трговија на два нови пазари: Австрија и Полска. За полските потрошувачи покрај онлајн купување ќе биде достапно и купување во продавниците, додека за потрошувачите во Австрија ќе биде ...