Полската компанија „Биедронка“ отстранила околу 28 тони шеќер, 21 тон сол и над 39 тони масти од производите од својата трговска марка. Овој потег е дел од иницијативата на компанијата преку која се настојува да се подобри составот на производите од сопствената трговска марка, со цел да постигнеме оптималност на прехранбените потреби, соопштуваат од компанијата. Компанијата минатата година преформулирала 15 производи, од кои во седум било ...

Полската компанија „Биедронка“ отстранила околу 28 тони шеќер, 21 тон сол и над 39 тони масти од производите од својата трговска марка. Овој потег е дел од иницијативата на компанијата преку која се настојува да се подобри составот на производите од сопствената трговска марка, со цел да постигнеме оптималност на прехранбените потреби, соопштуваат од компанијата. Компанијата минатата година преформулирала 15 производи, од кои во седум било ...