Европската Унија направи значајна промена во својата климатска и транспортна политика, две години по усвојувањето на пакетот што требаше да го означи 2035 година како крај на продажбата на нови автомобили со мотори со внатрешно согорување. Наместо целосна забрана, Брисел сега предлага пофлексибилен модел кој дозволува овие мотори да продолжат да се произведуваат, но исклучиво ако работат на нискојаглеродни е-горива и биогорива. Притисок од ...

Европската Унија направи значајна промена во својата климатска и транспортна политика, две години по усвојувањето на пакетот што требаше да го означи 2035 година како крај на продажбата на нови автомобили со мотори со внатрешно согорување. Наместо целосна забрана, Брисел сега предлага пофлексибилен модел кој дозволува овие мотори да продолжат да се произведуваат, но исклучиво ако работат на нискојаглеродни е-горива и биогорива. Притисок од ...