Нашиот соговорник е во „Имлек“ од 2015 година, каде што најпрвин работел како сениор маркетинг-менаџер. На почетокот од 2018 година го презел водењето на целиот маркетинг-тим, за во 2019 година да биде назначен за директор на маркетинг. Како што објаснува, патот низ различните позиции во компанијата бил исполнет со многубројни предизвици, од развој на нови производи до приспособување на маркетиншките стратегии. Разговараше: Ана Филиповиќ, ...

Нашиот соговорник е во „Имлек“ од 2015 година, каде што најпрвин работел како сениор маркетинг-менаџер. На почетокот од 2018 година го презел водењето на целиот маркетинг-тим, за во 2019 година да биде назначен за директор на маркетинг. Како што објаснува, патот низ различните позиции во компанијата бил исполнет со многубројни предизвици, од развој на нови производи до приспособување на маркетиншките стратегии. Разговараше: Ана Филиповиќ, ...