Ажурирање на апликацијата „МојДДВ“ за корисници кои се соочија со технички проблеми. Корисниците на апликацијата МојДДВ, кои во изминатиот период се соочија со потешкотии при скенирање, треба да ја преземат најновата верзија на апликацијата преку: Google Play Store (за Android уреди) App Store (за iOS уреди) Huawei AppGallery (за Huawei уреди) Корисниците кои не забележале технички проблеми можат да продолжат со користење на апликацијата без ...
Важна информација за сите кои скенираат фискални сметки Грешка при верификација, сметката е скенирана или пак бар кодот на фискалните сметки едноставно не се вчитува. Ова се проблемите со кои се соочуваат дел од граѓаните, кои се обидуваат да скенираат сметки за Мој ДДВ. Ваквата состојба се провлекува извесен период наназад, што создава нервоза и нетрпеливост кај луѓето, кои преку оваа мерка се обидуваат да повратат дел од платениот ДДВ. ...