Според професорите, концепцијата се заснова на логички и методолошки проблеми како неконзистентност, неаргументираност, противречност. „Во логиката, овие грешки претставуваат карактеристики на нелогичното мислење, со самото тоа, на бесмисленото мислење. Ниту една од целите на концепцијата не може да се реализира преку системот на предмети кои како задолжителни ги нуди таа, зашто тие цели не се предмет на нивното истражување и суштинска ...

Во отвореното писмо професорите по ликовна уметност наведуваат дека концептите и реформите се прават долгорочно, за повеќе генерации. „Ако нашата државна стратегија е да создаваме евтина работна сила, тогаш може да речеме дека за овие три денеции независна Македонија ние не само што не сме се кренале да создадеме мислечки луѓе, туку сме се спуштиле удолу создавајќи луѓе со единствен интерес да преживеат. Кога сте просветен работник, младите луѓе ...