Кинезите кои го поседуваат атинското пристаниште Пиреја и сакаат да транспортираат производи до Дунав ефтино и по најкраткиот пат. Кина не се откажува од својот план за изградба на каналот Морава-Вардар, кој ќе ги поврзува Солун и Дунав, дознава „Република.рс“. Овој канал е неопходен за Пекинг бидејќи единствени точки за да се стигне до Европа се атинското пристаниште Пиреја, кое го купија Кинезите, како и Трст и Џенова. Во моментов, стоката ...

Кинезите кои го поседуваат атинското пристаниште Пиреја и сакаат да транспортираат производи до Дунав евтино и по најкраткиот пат. Кина не се откажува од својот план за изградба на каналот Морава-Вардар, кој ќе ги поврзува Солун и Дунав, дознава „Република.рс“. Овој канал е неопходен за Пекинг бидејќи единствени точки за да се стигне до Европа се атинското пристаниште Пиреја, кое го купија Кинезите, како и Трст и Џенова. Во моментов, стоката ...

Кинезите кои го поседуваат атинското пристаниште Пиреја и сакаат да транспортираат производи до Дунав ефтино и по најкраткиот пат. Кина не се откажува од својот план за изградба на каналот Морава-Вардар, кој ќе ги поврзува Солун и Дунав, дознава „Република.рс“. Овој канал е неопходен за Пекинг бидејќи единствени точки за да се стигне до Европа се атинското пристаниште Пиреја, кое го купија Кинезите, како и Трст и Џенова. Во моментов, стоката ...