„Црн петок“ (Блекфрајдеj) со душа го чекаат трговците кои се борат за што поголем профит, но и граѓаните кои често при обидот да купат нешто поевтино, влетуваат во замки каде лесно можат да бидат измамени и оштетени. За разлика од САД, каде е традиција во овој период на годината да се нудат многу поевтини производи за купувачите, во Северна Македонија граѓаните сѐ уште сметаат дека станува збор за маркетиншки трик, Но, и покрај тоа многумина, ...

Излепени излози со огромни реклами, „Сè е на половина цена“, „Шопинг лудило“, „Плати еден, вториот производ купи го со 70 % попуст“ и Македонија ја тресе светскиот тренд на попусти по повод „Black Friday“, но колку се тие реални? Според граѓаните црниот петок кај нас е само мачкање очи и маркетиншки трик, а попустите не се ни малку слични на оние од Америка. Сепак многумина, понесени од еуфоријата, се одлучуваат да ги обиколат продавниците со ...

реклама: „Црн петок“ (Блекфрајдеj) со душа го чекаат трговците кои се борат за што поголем профит, но и граѓаните кои често при обидот да купат нешто поевтино, влетуваат во замки каде лесно можат да бидат измамени и оштетени. За разлика од САД, каде е традиција во овој период на годината да се нудат многу поевтини производи за купувачите, во Северна Македонија граѓаните сѐ уште сметаат дека станува збор за маркетиншки трик, Но, и покрај тоа ...