Иако екипажот не е повреден, авионот е тешко оштетен. Авионот, со регистрација 9S-AKK, полетал до аеродромот Киншаса (FIH) во главниот град на ДР Конго во неделата, 5 мај. На приближувањето до пистата 24 на надморска височина од 3,35 километри, левиот мотор на CFM 56 престанал да работи од непознати причини. Сепак, екипажот го продолжил пристапот до аеродромот, надевајќи се дека ќе го приземји скршениот Боинг 737. Авионот 9S-AKK успеал да слета ...

Иако екипажот не е повреден, авионот е тешко оштетен. Авионот, со регистрација 9S-AKK, полетал до аеродромот Киншаса (FIH) во главниот град на ДР Конго во неделата, 5 мај. На приближувањето до пистата 24 на надморска височина од 3,35 километри, левиот мотор на CFM 56 престанал да работи од непознати причини. Сепак, екипажот го продолжил пристапот до аеродромот, надевајќи се дека ќе го приземји скршениот Боинг 737. Авионот 9S-AKK успеал да слета ...

Иако екипажот не е повреден, авионот е тешко оштетен. Авионот, со регистрација 9S-AKK, полетал до аеродромот Киншаса (FIH) во главниот град на ДР Конго во неделата, 5 мај. На приближувањето до пистата 24 на надморска височина од 3,35 километри, левиот мотор на CFM 56 престанал да работи од непознати причини. Сепак, екипажот го продолжил пристапот до аеродромот, надевајќи се дека ќе го приземји скршениот Боинг 737. Авионот 9S-AKK успеал да слета ...

Иако екипажот не е повреден, авионот е тешко оштетен. Авионот, со регистрација 9S-AKK, полетал до аеродромот Киншаса (FIH) во главниот град на ДР Конго во неделата, 5 мај. На приближувањето до пистата 24 на надморска височина од 3,35 километри, левиот мотор на CFM 56 престанал да работи од непознати причини. Сепак, екипажот го продолжил пристапот до аеродромот, надевајќи се дека ќе го приземји скршениот Боинг 737. Авионот 9S-AKK успеал да слета ...