Сѐ почести се маркетинг-спиновите кои го користат зелениот ПР за лажно да прикажат дека одредена политика е пријателска кон животната средина или да потенцираат одредени минорни активности како исклучително битни. Пишува: Д-р Александар Матески Корпоративната општествена одговорност добива сѐ поголемо значење. Заштитата на животната средина станува универзална вредност, па сосема природно компаниите се повикани на развој на посебна т.н. „зелена ...

Сѐ почести се маркетинг-спиновите кои го користат зелениот ПР за лажно да прикажат дека одредена политика е пријателска кон животната средина или да потенцираат одредени минорни активности како исклучително битни. Пишува: Д-р Александар Матески Корпоративната општествена одговорност добива сѐ поголемо значење. Заштитата на животната средина станува универзална вредност, па сосема природно компаниите се повикани на развој на посебна т.н. „зелена ...