Добивај вести на Viber Брендовите мора да експериментираат за да најдат што функционира и што резонира со потрошувачите Сè потешко е да се издвоите на денешниот преполн и брз пазар. Трендовите доаѓаат и си одат, алгоритмите се менуваат, а публиката мигрира. За да се справат, брендовите и агенциите треба да „експериментираат со многу нови работи за да се обидат да дознаат што функционира, што резонира кај потрошувачите“, вели Киншук Џерат, ...

Брендовите мора да експериментираат за да најдат што функционира и што резонира со потрошувачитеСè потешко е да се издвоите на денешниот преполн и брз пазар. Трендовите доаѓаат и си одат, алгоритмите се менуваат, а публиката мигрира. За да се справат, брендовите и агенциите треба да „експериментираат со многу нови работи за да се обидат да дознаат што функционира, што резонира кај потрошувачите“, вели Киншук Џерат, професор по маркетинг на ...