Секој од нив е рачно исечен, превиткан, плисиран и на крајот сошиен. Покрај тоа, уште 400 часа работа во ателјето биле потрошени за трансформирање на оригиналниот изглед на две одделни парчиња во едноделен вечерен фустан, објави Вог. „Фустанот претставува природен момент од целосниот круг на времето – тоа е прослава на делото на Ричард што ќе живее, но и почит на уметничката визија на Баленсијага која продолжува беспрекорно да ја спојува ...

Секој од нив е рачно исечен, превиткан, плисиран и на крајот сошиен. Покрај тоа, уште 400 часа работа во ателјето биле потрошени за трансформирање на оригиналниот изглед на две одделни парчиња во едноделен вечерен фустан, објави Вог. „Фустанот претставува природен момент од целосниот круг на времето – тоа е прослава на делото на Ричард што ќе живее, но и почит на уметничката визија на Баленсијага која продолжува беспрекорно да ја спојува ...

Секој од нив е рачно исечен, превиткан, плисиран и на крајот сошиен. Покрај тоа, уште 400 часа работа во ателјето биле потрошени за трансформирање на оригиналниот изглед на две одделни парчиња во едноделен вечерен фустан, објави Вог. „Фустанот претставува природен момент од целосниот круг на времето – тоа е прослава на делото на Ричард што ќе живее, но и почит на уметничката визија на Баленсијага која продолжува беспрекорно да ја спојува ...

Секој од нив е рачно исечен, превиткан, плисиран и на крајот сошиен. Покрај тоа, уште 400 часа работа во ателјето биле потрошени за трансформирање на оригиналниот изглед на две одделни парчиња во едноделен вечерен фустан, објави Вог. „Фустанот претставува природен момент од целосниот круг на времето – тоа е прослава на делото на Ричард што ќе живее, но и почит на уметничката визија на Баленсијага која продолжува беспрекорно да ја спојува ...