Американската трговска компанија „Таргет“ соопшти дека на пазарот ќе понуди производи од сопствената трговска марка, кои се неопходни за секојдневна употреба по цени кои почнуваат од помалку еден долар. Компанијата се одлучила за ваков потег во време кога буџетите на домаќинствата се оптоварени од притисокот на цените, а купувачите се повеќе се одлучуваат за поевтини брендови. Цените на овие производи, како што се козметика, облека и ...
Американската трговска компанија „Таргет“ соопшти дека на пазарот ќе понуди производи од сопствената трговска марка, кои се неопходни за секојдневна употреба по цени кои почнуваат од помалку еден долар. Компанијата се одлучила за ваков потег во време кога буџетите на домаќинствата биле оптоварени од притисокот на цените, а купувачите сѐ повеќе се одлучуваат за поевтини брендови. Цените на овие производи, во кои спаѓаат козметика, облека и ...