Рафинеријата е изградена за нешто повеќе од две години и чинела околу 140 милиони евра. Поголемиот дел од литиумот за фабриката ќе дојде од Бразил. Задачата на рафинеријата е потоа да го претвори суровиот материјал во литиум хидроксид компатибилен со батерии. Се очекува фабриката да произведува 20.000 тони литиум хидроксид годишно, што е доволно за напојување на 500.000 електрични возила. Литиумот е клучна компонента во производството на ...

Рафинеријата е изградена за нешто повеќе од две години и чинела околу 140 милиони евра. Поголемиот дел од литиумот за фабриката ќе дојде од Бразил. Задачата на рафинеријата е потоа да го претвори суровиот материјал во литиум хидроксид компатибилен со батерии. Се очекува фабриката да произведува 20.000 тони литиум хидроксид годишно, што е доволно за напојување на 500.000 електрични возила. Литиумот е клучна компонента во производството на батерии ...

Рафинеријата е изградена за нешто повеќе од две години и чинела околу 140 милиони евра. Поголемиот дел од литиумот за фабриката ќе дојде од Бразил. Задачата на рафинеријата е потоа да го претвори суровиот материјал во литиум хидроксид компатибилен со батерии. Се очекува фабриката да произведува 20.000 тони литиум хидроксид годишно, што е доволно за напојување на 500.000 електрични возила. Литиумот е клучна компонента во производството на батерии ...