Фељтон за значењето на процесот на образованието и воспитувањето во Македонија Поверенството за просвета при Президиумот на АСНОМ на 30 септември 1944 година испраќа писмо до сите народноослободителни одбори со задача да се оспособат училишните згради во сите слободни територии и веднаш да се почне со работа. Притоа, било дадено упатство во смисла „да се впрегнат сите сили за да се премавне големата неписменост… Автор: Ѓорѓи Илиевски, виш ...

Фељтон за значењето на процесот на образованието и воспитувањето во Македонија Автор: Ѓорѓи Илиевски, виш просветен инспектор во пензија На почетокот на учебната 1992/1993 година, наставата во ЦОУ „Моша Пијаде“ во Центар Жупа започнала нормално, како и во изминатите триесет години. На македонски наставен јазик од прво до осмо одделение имало 625 ученици, на албански наставен јазик од прво до осмо одделение имало 83 ученици и на турски наставен ...

Фељтон за значењето на процесот на образованието и воспитувањето во Македонија Автор: Ѓорѓи Илиевски, виш просветен инспектор во пензија Цел на моето пишување на оваа тема е конкретно да презентирам некои педагошко-психолошки аспекти и последици од барањето на одредени родители нивните деца да учат на јазик што за нив е туѓ и непознат, и тоа од прво одделение, или барањето за учење албански наставен јазик од страна на родителите Македонци со ...

Фељтон за значењето на процесот на образованието и воспитувањето во Македонија Во какви услови работеле учителите во Дебарска Жупа во текот на 1944/1945 година доволно зборуваат доставените поплаки и жалби до Околискиот народноослободителен одбор во Дебар, при што се бара на сите учители да им се даде еднократна помош. Поставените учители по селата биле должни да останат на работните места, но поради немањето услови за работа и за живеење, како ...