Интерно истражување на јавното мислење и телевизискиот аудиториум им покажало на CNN дека значајно ја имаат изгубено довербата кај гледачите, првенствено поради сензационализмот, пристрасноста и поларизирачкиот пристап кон пандемијата и ковидот, тврдат Федералист. Иако собираа некакви награди за „проверки на факти“ и „специјални заслуги“ за истражувачко новинарство, медиумот не успеа да го задржи најважното, довербата кај публиката. Една таква ...

Прочитај за: < 1 минута Сензационализмот и жестоко поларизирачкиот приод кон темата на пандемијата и ковидот дополнително ја имаат урнисано довербата на гледачите во CNN. Ако пред година и нешто, ним силно им верувале и онака не импозантни 20 проценти, сега такви ги има само 13 проценти од публиката. Го отпуштија иритантниот Дон Лемон, пак го сменија својот ЦЕО, ама нешто не оди. Интерно истражување на јавното мислење и телевизискиот ...