Треба да биде отворен во 2032 година, со околу 16 години задоцнување, а ќе чини 8,5 милијарди евра, околу 2,5 милијарди повеќе од буџетот. Во четврток, работниците го пробија подземниот железнички тунел помеѓу Австрија и Италија, кој ќе ги поврзува северот и југот на Европа. Базниот тунел Бренер, кој кога ќе биде завршен ќе биде најдолгата подземна железничка врска во светот, е централен дел од планот на Европа за префрлање на товарот од пат на ...
Работниците во четвртокот пробија последен, тенок слој карпа и го отворија подземниот тунел меѓу Австрија и Италија, кој ќе стане дел од брза железничка линија што ќе ги поврзува северот и југот на Европа, објави Ројтерс. Препорачано Бренерскиот базен тунел, кој се претставува како најдолгата подземна железничка врска во светот, е главен проект на Европската унија за пренасочување на товарниот сообраќај од патиштата кон железницата, со цел да ...
Вчера официјално започна изградбата на подземен железнички тунел меѓу Австрија и Италија, кој ќе ги поврзува северна и јужна Европа. Тунелот Бренер, кој кога ќе биде завршен ќе биде најдолгата подземна железничка врска во светот, е централен елемент од планот на Европа за префрлање на товарниот транспорт од патишта на железница за намалување на загадувањето и зголемување на прекуграничната трговија. „Денес, заедно, правиме одлучувачки чекор кон ...
Кога по седум години низ него ќе помине првиот воз, Бренер ќе биде вториот најдолг железнички тунел во светот, не сметајќи ги метроата. Главниот е во должина од 55 километри помеѓу Фортеца во Италија и Тулфес во Австрија, а заедно со сегашните до Инсбрук ќе се протега вкупно 64 километри. Проектот е кофинансиран од ЕУ и ќе чини вкупно 8,8 милијарди евра. Патувањето од Фортеца до Инсбрук ќе се скрати од 80 минути, преку превојот Бремер, на 25 ...

