Многу пати во бизнисот се случува по состанок да излезете со чувство дека „нешто не беше во ред“, иако зборовите звучеле коректно, па дури и охрабрувачки. Токму тука влегува говорот на телото – оној тивок, но исклучително гласен дел од комуникацијата што често кажува повеќе од секоја реченица. Истражувањата со години укажуваат дека невербалната комуникација носи огромен дел од пораката – некои велат половина, некои дури и до 90 проценти – и ...
Празници, распродажби, туристичка сезона, зголемена побарувачка. За некои бизниси ова е највозбудливиот период од годината. За други – најстресниот. Зошто? Затоа што токму кога купувачите се подготвени да трошат, многу бизниси се соочуваат со ист проблем, немаат доволно финансии за да одговорат на побарувачката. А што ако оваа сезона не биде само период на зголемена продажба, туку пресвртница за раст? Ресурсите како бизнис кредити се еден од ...

