Ќе започнам на сократовски начин и ќе речам дека луѓето грешат од незнаење, а не од злонамера, затоа што не можам да прифатам дека ваква концепција – укинување на предметите Филозофија, Логика и Етика од гимназиското образование, произлегла од некој што разбира што е филозофијата. Самата расправа (и покрај тоа што е навистина навредлива) за тоа дали филозофијата е корисна (во образованието и општо), е во суштина филозофско прашање. Било кое ...

Без филозофија, образованието станува техничка обука, а општеството ризикува да стане агресивно, депресивно, некреативно и несвесно. Пишува: Анастасија Саздовска, студентка на трета година на Филозофија на Филозофскиот факултет при УКИМ Ќе започнам на сократовски начин и ќе речам дека луѓето грешат од незнаење, а не од злонамерност, затоа што не можам да прифатам дека ваква концепција – укинување на Логика и Етика од гимназиското образование, а ...