Meta наскоро ќе им понуди на корисниците на Facebook и Instagram во Европската Унија опција за ограничување на персонализираните реклами, со цел да се усогласат со правилата на ЕУ. Европската комисија објави дека новите опции за рекламирање ќе пристигнат во јануари 2026 година, истакнувајќи дека ова е „прв пат таков избор да се понуди на социјалните мрежи на Meta“. „Meta ќе им даде на корисниците вистински избор помеѓу тоа да се согласат да ги ...

Meta наскоро ќе им понуди на корисниците на Facebook и Instagram во Европската Унија опција за ограничување на персонализираните реклами, со цел да се усогласат со правилата на ЕУ. Европската комисија објави дека новите опции за рекламирање ќе пристигнат во јануари 2026 година, истакнувајќи дека ова е „прв пат таков избор да се понуди на социјалните мрежи на Meta“. „Meta ќе им даде на корисниците вистински избор помеѓу тоа да се согласат да ги ...