На сите на интернет им е сосема јасно дека кога производот е бесплатен, тогаш производот е самиот корисник, односно неговите податоци, навики, преференции, преференции, кои потоа се продаваат за рекламирање Некои корисници се разбирливо многу лути што големите технолошки компании ги складираат нивните податоци со цел да ги искористат за продажба на реклами. Колкави се приходите од рекламирање на сопствениците на дигитални платформи воопшто? Меѓу ...

На сите на интернет им е сосема јасно дека кога некој производ е бесплатен, тогаш производот е самиот корисник, односно неговите податоци, навики, склоности и определби кои потоа се продаваат за рекламирање. Некои корисници, разбирливо, се многу лути поради тоа што големите технолошки компании ги собираат нивните податоци за да ги искористуваат за продажба на реклами. Какви се генерално приходите од рекламирање на сопствениците на дигитални ...