Google додаде уште еден аргумент зошто смета дека блокаторите на реклами на YouTube се лоша работа. Google продолжува со борбата против употребата на блокатори на реклами на својата YouTube платформа, а сега откри нов аргумент со кој сака да објасни зошто ваквите алатки се штетни за екосистемот. Досега, главната причина беше јасна – рекламите се главен извор на приходи за YouTube и креаторите на содржини, а блокаторите директно ги намалуваат тие ...
Google додаде уште еден аргумент зошто смета дека блокаторите на реклами на YouTube се лоша работа. Google продолжува со борбата против употребата на блокатори на реклами на својата YouTube платформа, а сега откри нов аргумент со кој сака да објасни зошто ваквите алатки се штетни за екосистемот. Досега, главната причина беше јасна – рекламите се главен извор на приходи за YouTube и креаторите на содржини, а блокаторите директно ги намалуваат тие ...