Туристот денес најпрво патува дигитално, а потоа физички! 80-90% од одлуките за патување започнуваат на интернет. Туристот сака да доживее искуство, уште пред да замине некаде. Во Македонија имаме автентична понуда, природни богатства, но сè уште не сме доволно дигитално присутни, ниту пак континуирано се промовираме. Многу тур оператори и сместувачки капацитети немаат оптимизирани веб-страници, немаат системи за онлајн резервации ниту пак ...
Економија Влатко Сулев: Дигитализација, моторот на новиот туристички раст 05.11.2025г Последнава деценија, туризмот ја доживува најголемата трансформација во својата историја. Денешниот патник не избира дестинација само според природните убавини или културното наследство, туку најмногу според препораките кои дигитално ќе ги слушне/прочита. Ако препораките за одредена дестинација (хотел, ресторан, било што друго) се позитивни тогаш таа влегува ...

