Интервју со Миљан Жарковиќ, Менаџер за корисничко искуство во Филип Морис Тутунски Комбинат Прилеп Слушањето на потребите на корисниците е всушност водење грижа за нив. Што подразбира тоа за вас како компанија и зошто е од толку голема важност? Позитивното искуство на секој еден потрошувач е многу, многу значајно. Кога брендот прави сѐ за да осигура дека патувањето на потрошувачите е беспрекорно, пријатно и прилагодено на нивните потреби, се ...

Миљан Жарковиќ, менаџер за корисничко искуство во тутунскиот комбинат во Прилеп „Филип Морис“ раскажа за новите и старите уреди IQOS. Тоа зборува за брендот и корисничките искуства на нивниот производ Слушањето на потребите на корисниците е всушност грижа за нив. Што значи ова за вас како компанија и зошто е толку важно? Позитивното искуство на секој корисник е многу важно. Кога брендот тргнува од својот пат за да се осигура дека патувањето на ...