Следејќи ги светските трендови во услужо-финансиските индустрии, сите во тимот на Тиго се стремат да ја додадат “главната состојка” на искуството кое клиентите го имаат со Тиго, а тоа е „wow“ ефектот. За нас, задоволството на клиентот е минимумот што треба да го постигнеме, вели во интервју за „Локално“ Маријана Недевска, директор на Сектор за клиентско искуство во Тиго Фајнанс. Таа вели дека во Тиго, ултимативна цел на тимот задолжен за ...

Интервју со Маријана Недевска, Директор на Сектор за клиентско искуство во Тиго Фајнанс Токму оваа недела, од 4-ти до 8-ми октомври, компаниите ширум светот ја прославуваат меѓународната недела за грижа на корисниците, а годинешната тема е „Моќта на услугата“. Оттука, дали сметате дека и во вашата индустрија супериорната услуга е клучна за задржување на корисниците? Секако, во финтек индустријата, покрај брзината и достапноста, супериорната ...