Сподели Штирнер не спекулира дали живот без државата е можен, туку поаѓа од проверената аксиома дека отпорот против државата е нужен, од живото, искуствено сознание дека самосвесниот поединец тежнее да си го земе назад она што му припаѓа како негова сопственост, да го потчини Општото, кое произлегува од него, наместо да биде потчинет од него. Според него, дури тогаш, кога Општото ќе му служи на поединецот како средство, наместо да го дефинира ...
Филип Клетников Штирнер не спекулира дали живот без државата е можен, туку поаѓа од проверената аксиома дека отпорот против државата е нужен, од живото, искуствено сознание дека самосвесниот поединец тежнее да си го земе назад она што му припаѓа како негова сопственост, да го потчини Општото, кое произлегува од него, наместо да биде потчинет од него. Според него, дури тогаш, кога Општото ќе му служи на поединецот како средство, наместо да го ...