Сигурно повеќето од вас имаат забележано мала разлика во логото на Facebook, па можеби и се прашувавте дали воопшто има некоја разлика или на вас така ви изгледа. Ова е така пореди тоа што промените се толку мали, доста од корисниците може и нема да ги забележат. Главната разлика е кај логото на мрежата, а тоа останува исто. Главната разлика е во бојата, која сега е во потемна, односно похрабра како што истакнуваат од компанијата. Со промената ...
Компанијата Meta го менува „системот на идентитет“ на социјалната мрежа Facebook, а тука спаѓа и промена на изгледот на логото. Сепак, промената не е многу очигледна, освен што сината боја е многу потемна, а буквата F е суптилно изменета. „Нашата намера беше да создадеме освежен дизајн на логото на Facebook, кој е похрабар, „електричен“ и безвременски. Секое од новите подобрувања води до поголема хармонија низ дизајнот како клучен елемент на ...