Додека улиците во Ѓорче Петров се распаѓаат, а жителите секојдневно се соочуваат со елементарни проблеми, градоначалникот Александар Стојкоски троши илјадници евра за промоција на своите активности на Фејсбук. Според објавата на Левица, само за спонзорирани објави се потрошени над 8.200 евра – пари кои, наместо за реклами, можеле да бидат инвестирани во реални решенија за проблемите на локалната заедница. „Над 8.200 евра досега се потрошени за ...

Додека улиците во Ѓорче Петров се распаѓаат, а жителите секојдневно се соочуваат со елементарни проблеми, градоначалникот Александар Стојкоски троши илјадници евра за промоција на своите активности на Фејсбук. Според објавата на Левица, само за спонзорирани објави се потрошени над 8.200 евра – пари кои, наместо за реклами, можеле да бидат инвестирани во реални решенија за проблемите на локалната заедница. „Над 8.200 евра досега се потрошени за ...