Според новите извештаи од групите за заштита на потрошувачите, повеќето сајтови за претплата користат „темни обрасци“ за да влијаат на однесувањето на клиентите при претплатата и личните информации. Темните обрасци се „практики кои вообичаено се среќаваат во онлајн корисничките интерфејси кои ги насочуваат, доведуваат во заблуда, принудуваат или манипулираат потрошувачите да донесуваат одлуки кои често не се во нивен најдобар интерес“. Ова ...

Според новите извештаи од групите за заштита на потрошувачите, повеќето сајтови за претплата користат „темни обрасци“ за да влијаат на однесувањето на клиентите при претплатата и личните информации. Темните обрасци се „практики кои вообичаено се среќаваат во онлајн корисничките интерфејси кои ги насочуваат, доведуваат во заблуда, принудуваат или манипулираат потрошувачите да донесуваат одлуки кои често не се во нивен најдобар интерес“. Ова ...