После остварениот пораст на продажбата во првата половина од годинава, од 2,8 на 10,9 милијарди евра, „Хенкел“ ги зголеми своите прогнози за оваа година. Коригираниот оперативен профит на компанијата за овој период во однос на истиот период од претходната година има пораст за 28,4% или 1,6 милијарди евра. Сегментот потрошувачки брендови бележи годишен раст на продажата од 4,3% или 5,3 милијарди евра. Единицата „Адхесиве технолоџис“ остварила ...

После остварениот пораст на продажбата во првата половина од годинава, од 2,8 на 10,9 милијарди евра, „Хенкел“ ги зголеми своите прогнози за оваа година. Коригираниот оперативен профит на компанијата за овој период во однос на истиот период од претходната година има пораст за 28,4% или 1,6 милијарди евра. Сегментот потрошувачки брендови бележи годишен раст на продажата од 4,3% или 5,3 милијарди евра. Единицата „Адхесиве технолоџис“ остварила ...