Политичките актери, медиумите и корисниците на социјалните мрежи играат значајна улога во формирањето на јавното мислење, а токму за време на изборите се зголемува бројот на случаи на свесно пласирање на полуинформации, селективно претставување на факти или целосни невистини. Целта често не е само да се (дез)информира јавноста, туку да се насочи вниманието кон определена партија, лидер или тема – или, пак, да се создаде недоверба во изборниот ...

Додека земјата се подготвува за локалните избори 2025, јавниот простор сè повеќе се исполнува со селективни интерпретации на реалноста, контроверзии и конфузни пораки до граѓаните, а тука е и неуредениот институционален амбиент – како што е ситуацијата со оставката на претседателката на ДКСК или разговорот за локални избори и конструктивна средба на министерката за финансии Гордана Димитриеска-Кочоска со Сотир Лукровски, кандидат за ...