Твитер соопшти дека одредени креатори на содржина на платформата ќе имаат право да добијат дел од приходите од рекламирање што ги заработува компанијата. Креаторите на содржини ќе добијат дел од приходите од рекламите прикажани на нивните објави, соопшти Твитер, додавајќи дека за да бидат квалификувани создавачите треба да бидат потврдени корисници со најмалку пет милиони прегледи на нивните објави во секој од последните три месеци и да имаат ...

Твитер соопшти дека одредени креатори на содржина на платформата ќе имаат право да добијат дел од приходите од рекламирање што ги заработува компанијата. Креаторите на содржини ќе добијат дел од приходите од рекламите прикажани на нивните објави, соопшти Твитер, додавајќи дека за да бидат квалификувани создавачите треба да бидат потврдени корисници со најмалку пет милиони прегледи на нивните објави во секој од последните три месеци и да имаат ...