„Теско“ ги прераспределува продажните зони во своите големи хипермаркети со цел да ја зајакне релевантноста на овој формат. Сезонскиот непрехранбен асортиман има клучна улога во привлекувањето купувачи и поттикнувањето импулсивна куповина. Трговецот ја применува успешната британска стратегија на вредност, секојдневно ниски цени и ексклузивни „Клубкард“ понуди и на словачкиот пазар. Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар Додека ...

„Теско“ ги прераспределува продажните зони во своите големи хипермаркети со цел да ја зајакне релевантноста на овој формат. Сезонскиот непрехранбен асортиман има клучна улога во привлекувањето купувачи и поттикнувањето импулсивна куповина. Трговецот ја применува успешната британска стратегија на вредност, секојдневно ниски цени и ексклузивни „Клубкард“ понуди и на словачкиот пазар. Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар Додека ...