Grand кафе во Босна и Херцеговина во изминатиот период интензивно работеше на подигнување на свеста за ракот на дојка во рамките на кампањата „Ајде да имаме време за она што е важно“. Имено, компанијата лансираше посебно промотивно пакување со розева шолја, од чија што продажба донираше една конвертибилна марка на здружението „Тинк пинк“ за бесплатни прегледи. Половина од средствата беа собрани преку продажбата на промотивното пакување, додека ...

Grand кафе во Босна и Херцеговина во изминатиот период интензивно работеше на подигнување на свеста за ракот на дојка во рамките на кампањата „Ајде да имаме време за она што е важно“. Имено, компанијата лансираше посебно промотивно пакување со розева шолја, од чија што продажба донираше една конвертибилна марка на здружението „Тинк пинк“ за бесплатни прегледи. Половина од средствата беа собрани преку продажбата на промотивното пакување, додека ...