Во време кога FMCG-индустријата е под постојан притисок од брзи трендови, информирани потрошувачи и нови канали на дистрибуција, улогата на менаџерот за продажба станува клучна за одржување и развој на брендот. Особено кога станува збор за компанија со длабоки корени, како што е „Бимилк“. Во интервјуто зборуваме со Златко Ангелов, менаџер за продажба во „Бимилк“, човекот зад стратегиите што ги носат млечните производи на оваа компанија поблиску ...

Во време кога FMCG-индустријата е под постојан притисок од брзи трендови, информирани потрошувачи и нови канали на дистрибуција, улогата на менаџерот за продажба станува клучна за одржување и развој на брендот. Особено кога станува збор за компанија со длабоки корени, како што е „Бимилк“. Во интервјуто зборуваме со Златко Ангелов, менаџер за продажба во „Бимилк“, човекот зад стратегиите што ги носат млечните производи на оваа компанија поблиску ...